Připojení k FTP – ECONNREFUSED

Vyřešeno803 zhlédnutíWebhosting
1

Dobrý den,

od dnešního rána se snažím připojit k FTP, na kterém hostuji moje weby. Připojuji se pomocí FTP klienta FileZilla.

Při pokusu o připojení mi klient neustále odpovídá: ECONNREFUSED, nikdy před tím to klient nedělal.

Uměl by mi někdo poradit? Dopředu děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v administraci vidím 02.11.2023 00:00:03 změna hesla. Zkontrolujte, že používáte aktuální heslo, případně jej znovu změňte. Pokud připojení nebude fungovat, otestujte jej přes WebFTP.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0
47.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prosím použijte příště samostatný dotaz, děkujeme.

IP 104.28.114.10 je na několika blacklistech, takže je blokována i na našich automatických filtrech, které z těchto blacklistů vycházejí. Buď se obraťte na svého ISP nebo použijte jiné připojení k internetu.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 25. 11. 2023
0

Dobrý den,

mám podobný problém. Jsem připojen přes svůj mobilní hotspot přes Vodafone. Zkoušel jsem Cyberduck i Filezilla. Oboje končí v timeoutech. Pokud použiji VPN, je to ok. Myslím, že je někde něco nastaveno neúměrně přísně.

IP od operátora: 104.28.114.10

https://www.abuseipdb.com/check/104.28.114.10

Stav:        Zjišťování adresy 176207.w7.wedos.net

Stav:        Připojování k 89.221.213.95:21…

Chyba:     Připojení vypršelo po 20 sekundách nečinnosti

Chyba:     Nelze se připojit k serveru

Stav:        Čekání na opakování…

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 11. 2023
0

Rozumím. I přesto děkuji za support. Vyzkouším jiného FTP klienta.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 11. 2023
1
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ano, změna hesla může trvat až 15 minut.

Pokud funguje WebFTP, pak je spojení v pořádku a problém bude nejspíš v klientu. S tímto Vám bohužel z naší strany nemůžeme nijak pomoct.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 14. 11. 2023
0

Testoval jsem WebFTP, přihlášení i přenos souborů funguje. Funguje už i připojení přes FileZillu – pravděpodobně chvíli trvalo, než se propsala změna hesla do FTP. Přenos souborů přes Filezillu však stále nefunguje, stejná chyba.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 11. 2023
0

EDIT: Zkoušel jsem změnit heslo k FTP.

K FTP už se nyní vůbec nepřipojím. Chyba znovu stejná.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 11. 2023