Problém doručení a odesílání emailů

Vyřešeno599 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Právě jsem k vám převedl webhosting i doménu www.vinarstvidobcakovi.cz , kde jsem si zřídil emailovou schránku info@vinarstvidobcakovi.cz, kde mi vše ukazuje že je aktivní a ok. Ale mám problém s tím, že do emailu zprávy nepřichází, vrací se jako nedoručené a ani nejdou posílat. Nenašel sem nikde podrobnější nastavení nebo chybu.

Email byl již dříve aktivní a jsou na něj nastaveny důležité příkazy z banky atd, tak bych jej chtěl u vás znovu zprovoznit, i když předělávám stránky, ale aby alespoň emailová komunikace fungovala. Případně prosím o podrobnější návod, jak a kde to případně nastavit.

Děkuji moc

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména využívá DNS  ns1.aerohosting.cz
ns2.aerohosting.net
ns3.aerohosting.eu

máte zde nastaveny správné A (AAAA) a Mx záznamy ? (viz https://help.wedos.cz/otazka/mx-zaznamy-wedos/789/ )

Případně můžete změnit DNS na Wedos dle  https://kb.wedos.com/cs/domeny/dns-servery-wedos/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2020