Problém při přihlášení k emailu přes Outlook

Vyřešeno1.77K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od pondělí mám problém se přihlásit přes outlook k naší emailové schránce info@pivochroust.cz. Nastavení jsem neměnil. Přihlášení přes např. mobil funguje pořád v pohodě. Můžete mi poradit, kde je chyba?

Outlook píše chybu v TCIP/IP

Děkuji,

Jiří Chroustovský

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 5. 2020
0
49.27K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
Outlook by to blokovat neměl. Spíše půjde o samotné nastavení aplikace popř. dochází k blokaci komunikace Outlooku ze strany operačního systému – firewall/antivir – případně zkuste tedy jejich ochranu dočasně pozastavit.

Pokud v Thunderbirdu totožné nastavení funguje, tak problém s konektivitou na servery není a půjde o nějaký problém v nastavení software.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 5. 2020
0

Dobrý den,

pokoušel jsem se účet odebrat a nastavit znovu a pořád to nefunguje. Zkoušel jsem Thunderbird a tam to se stejným nastavením funguje v pohodě. Není možné, že by to Outlook nějak blokoval?

JCH

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 30. 4. 2020
0
49.27K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

otestujte funkčnost schránek i na https://webmail.wedos.net/

Případně účet z klienta odeberte a nastavte jej opětovně. Ideálně zadejte přímo SMTP/IMAP uváděné v detailu webhostingu.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 29. 4. 2020