Problem s nastavením IMAP vs Outlook

Vyřešeno1.97K zhlédnutíWebhostingoutlook smtp
0

Dobry den,

snazime se nastavit IMAP ucty do outlook. Na nekterych pocitacich stejny ucet se stejnym nastavenim bez problemu. Na jinych bez sance. Nastavuji presne dle navodu nebo dle jiz jinych funkcnich emailu nad stejnou domenou s jinym aliasem. Vzdy davam adresu imap a smtp uvedenou u hostingu, prichozi 993/SSLTTL a odchozi 465/SSLTTL zaskrtnuto „povolit overovani…“ Typ outlooku je na ruznych PC odlisny (O365, Office 2010…), ale to by melo byt asi jedno. Chybova hlaska je jednou „nelze se spojit se serverem odchozi posty“, jindy „doslo k chybe v Outlook a nedari se postu nastavit“. Nevite kde muze byt chyba?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 2. 2023
0
110.82K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 2. 2023
0

vtipne, na odkazu co jste poslal na Microsft radi jako prvni vec:

Obraťte se na svého poskytovatele webových služeb nebo poskytovatele webového hostingu na webu vaší domény a ujistěte se, že webový server nereaguje na žádosti o Automatická nastavení.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 7. 2. 2023
0

servery jsou opsany spravne:

SMTP(S)
wes1-smtp.wedos.net

IMAP(S)
wes1-imap.wedos.net

zkusim na test jineho email klienta

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 2. 2023
0
110.82K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

všechno vypadá správně. Zkuste ještě ověřit v Detailu webhostingu, jestli opravdu používá tyto servery.

K problému jsem také našel tyto články od Microsoftu:

Jinak si s Vaším problémem bohužel nevím rady.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 2. 2023
0

veskera bezpecnost antiviry firewall vypnuto, stale stejny vysledek hlasi to chybu, ze se nemuze pripojit k server posty. Zadavam dle hostingu:

SMTP(S)
wes1-smtp.wedos.net

IMAP(S)
wes1-imap.wedos.net

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 6. 2. 2023
0
110.82K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ještě je tu možnost, že e-maily blokuje antivirový program či jiná ochrana. Zejména pokud se z daného PC přihlásíte na WebMail, chyba je velmi pravděpodobně na zařízení, kde spouštíte mailový klient.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 6. 2. 2023
0

bohuzel vyzkouseny ruzne kombinace portu a zebezpeceni – stale stejny vysledek  – „Doslo k chybe a nebylo mozne nastavit vas ucet“. Nejde o problem konkretniho PC. Zkouseno i na jinem. Nastavovano na trech ruznych PC na jednom bez problemu vse v poradku na dalsich dvou stejny negativni vysledek.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 6. 2. 2023