Problém s odchozí poštou po aktualizaci Thunderbirdu

1.25K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, včera jsem provedl aktualizaci Thunderbirdu na poslední verzi a od té doby mi při pokusu odeslat email vyskakuje chybová hláška: „Poslání zprávy selhalo. Zprávu se nepodařilo odeslat, protože spojení se SMTP serverem smtp-33188.m88.wedos.net vypršelo. Zkuste to znovu, nebo kontaktujte správce sítě.“

Problém je i u všech dalších domén, které u vás mám. Zkoušel jsem měnit čísla portů a pod. ale bez výsledku.

Role: Zákazník
RM130195 Odpověděl na otázku 16. 10. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete zkusit nakombinovat všechny dostupné porty a zabezpečení?

IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS

POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS

SMTP:
587 SSL/TLS
465 SSL/TLS
25 STARTTLS

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 16. 10. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přiložte nám se prosím výstřižek chyby a nastavení účtu.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 17. 9. 2020
0

Účet jsem odebral a znova přidal. Problém přetrvává 🙁

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 17. 9. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkusil bych účet zcela odebrat a znovu přidat. Funkčnost samotné schránky si můžete ověřit zde https://webmail.wedos.net/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 17. 9. 2020