Problém s odesilaním emailu

Vyřešeno336 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

momentálně mám problém s odesílaním emailu z e-shopu, který je vytvořeny na e-shop rychle.

Emaily, které se odešlou například při vytvořené objednávce, tak automaticky padají do spamu. Vytvořila jsem záznamy spf a dkim, ale stále zůstávají ve spamu. Zkusila jsem záznam smazat a znovu založit ale chová se to stejně. Poprvé jsem měla záznam vytvoření s ttl 3600, ale nový mi pak nešel s touto hodnotou založit. Že nelze vložit záznam stejného typu a názvu, pokud hodnoty ttl nesouhlasí.

Prikladám obrázek nastavení DNS k doméně u-levandule.cz. E-maily vytváříme u Vás a u sravujeme.

Můžete mi poradit co kde správně nastavit?

Dekuji a přeji hezky den,

DV

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 10. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste do SPF přidat i naše servery úpravou existujícího záznamu na:

v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net include:_spf.eshop-rychle.cz -all

Změny by se měly projevit do 1 hodiny.

Pokud nebude stačit, zkuste se poptat u eshop-rychle, jestli máte provést ještě nějaké úpravy, když máte e-shop na subdoméně.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 10. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud nic nezabere, zkuste zjistit a poslat hlavičku e-mailu, který skončil ve spamu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 22. 9. 2023