Problém s odesíláním outlook 365

Vyřešeno1.81K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od dnešního dne, nám neodcházejí emaily z outlooku 365.

Imap: imap-9432.m32.wedos.net port: 993 / stahuje

smtp: smtp-9432.m32.wedos.net port: 465 / neodesílá – nastaveno zabezpečení SSL… vše se bezproblémů přihlásí, ale email neodejde.

Neevidujete nějaký problém prosím?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

server i port je v pořádku, schránka také. Vypisuje se Vám nějaká chyba nebo se email vrací? Zkuste případně překontrolovat nastavení dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jaký hosting, případně emailovou schránku se jedná?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 16. 3. 2020
0

martin.vrba@deniaczech.cz

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 16. 3. 2020