Problém s převodem domény

Vyřešeno994 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, po převodu domény od Blueboard k Vám mám několik problém. Jednak mi web hází chybu v zabezpečení, kterou se mi nedaří opravit a zároveň mi nejdou posílat ani přijímat emailové zprávy z důvodu „problému u administrátora“.

Mohu se zeptat co s tím?

Předem děkuji za odpověď, Jan Č. .

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 24. 6. 2021
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Děkuji. E-mailové schránky tedy máte založené někde mimo naše služby? V takovém případě by bylo nutné v DNS domény smazat naše MX záznamy a nastavit záznamy správné, aby pošta byla doručována na mailservery, kde máte schránky založené.

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Co se týče zabezpečení, pak musíte nejprve doménu do certifikátu přidat, změny aplikovat a vyčkat až 60 minut na projevení změn.

Nastavení domén pro Let’s Encrypt certifikát

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 24. 6. 2021
0

www.ppivozik.cz

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 29. 4. 2021