Problém se symantec bad reputation
Dobrý den,
vím, že to není primárně otázka na vás, ale už si trochu nevím rady. Máme firemní poštovní server na vašem virtuálním serveru, ale nedávno jsme narazili na problém s tím, že nelze odeslat poštu firmě, která má zřejmě nainstalovaný některý z antispam řešení od symantecu. Náš server se s jejich ani nespojí.
Na našem serveru je zabezpečení, má v pořádku záznamy DNS i reverzní záznam, není povoleno relay, používáme DKIM, SPF, DMARC, SSL…
Už jsem opakovaně žádal o odstranění negativního hodnocení přes https://ipremoval.sms.symantec.com/remove . Ale to vydrží jen pár hodin a špatná reputace je zpět – ani mezím neodešlu žádnou poštu.
Můžete mi prosím poradit co by se s tím dalo dělat, popř. zda nemáte možnost (ze své pozice) mi pomoci?
Jen pro jistotu dodám, že hromadné maily neodesíláme, ani v minulosti jsme nedělali.
děkuji
OK
3 Answers
Dobrý den,
technik odpověděl:
Reasons for this assessment include:
The host has been observed sending spam in a format that is similar to snow shoe spamming techniques.
The host is unauthorized to send email directly to email servers.Musí si projít logy, dohledat proč k tomu dochází a to si vyřešit.
To jsou problémy v rámci OS jeho VPS, nic s čím bysme nějak mohli pomoct z naší strany.
Dobrý den,
děkuji za informaci, ale moc smysl mi to nedává:
1 – The host has been observed sending spam in a format that is similar to snow shoe spamming techniques.
2 – The host is unauthorized to send email directly to email servers.
ad 1) Jestli jsem to pochopil správně tak by to znamenalo odesílání zpráv přes různé servery. Což neděláme a navíc by to mělo vylučovat nastavení SPF (s pomocí DKIM a DMARC). Jen pro dokreslení celkově máme cca 500 odchozích mailů za měsíc…
ad 2) Tím je prosím myšleno co? Díval jsem se že další VPS – 31.31.76.143, ten ma bad reputation také, a ten poštu neodesílá ani nepřijímá vůbec. Není možné, že tam mají nějak blokovaný nějaký rozsah?
Lze nějak získat kontakt na toho technika symantecu, se kterým by se to dalo nějak řešit?
děkuji
Dobrý den,
poslal jsem Vám odpověď našeho technika. Pokud ten říká, že Vám v tomto nedokážeme lépe pomoci, je to bohužel tak.