Proč se nelze přihlásit do administrace v průběhu objednávání nového webhostingu?

Vyřešeno888 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

už několik dní se mi nedaří úspěšně dokončit banální proces objednávky nového webhostingu.

Po příchodu na Vaší mainpage kliknu na zákaznickou administraci a bez problému se tam přihlásím. Poté volím možnost nový webhosting, vyplním potřebné údaje a když se dostanu na rozcestník nového nebo již registrovaného uživatele, jsem již odhlášen a nelze se mi do adminu se stejnými přístupovými údaji přihlásit – vždy situace skončí zablokování účtu na jednu hodinu z důvodu několika neúspěšných pokusů o přihlášení.

Zkusil jsem i promazat cache, situace se ale stále opakuje.

Poradíte mi, jak situace řešit?

Předem děkuji za rychlou reakci a jsem s pozdravem,

V.Vokoun.

Role:
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2020
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste údaje zkusit přepsat ručně, pokud je máte v klíčence prohlížeče, nemusí být nutně stejné.

Pokud máte zablokován účet, je to vždy z důvodu neplatných údajů, v opačném případě by okno pouze probliklo, ale účet by zablokován nebyl – toto vyřeší většinou pročištění prohlížeče.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete to ještě otestovat v jiném prohlížeči?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 4. 2. 2020