sales@svatyvavrinec.cz

Vyřešeno587 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

na adrese sales@svatyvavrinec.cz máme problém s IMAP, vše je nastavené tak jak je požadováno a přesto v Outlook/Thunderbird/eM Client nejsme schopni stáhnout obsah poštovní schránky.

Ostatní doménové schránky fungují bez problémů.

Na Webmail se k obsahu sales@ ale dostaneme, je něco co můžeme ještě vyzkoušet?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 12. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

pravděpodobně se jedná o problém s aktualizací ochrany antiviru/firewallu ESET. Můžete do prověřit dočasným zakázáním ochrany popř. jen zakázáním modulu „Ochrana poštovních klientů“.

Případně ještě zkuste řešení v odpovědi podpory ESET na

https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/

Role: Podpora
SP58760 publikoval nový komentář 1. 12. 2020