Schránky na doménách

Vyřešeno1.39K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, bude mi expirovat doména www.opcijainternet.hr, která se nebude prodlužovat. Měl jsem na ní emailovou schránku, kterou jsem smazal. Ok. Ale měl jsem stejnou schránku martin.drab@opcijainternet.eu na doméně, která je ještě do prosince platná. Tato schránka se také smazala. Myslel jsem, že když mám hromadný hosting, budou mi emailu na tuto adresu chodit do nějakého „admin“ koše a v outlocku se načtou, když tam mám třeba na stejném hostingu emaily na dalších doménách. Ale tak tomu není. Poradíte prosím?

Hezký den

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 7. 2020
0

No to je právě zajímavé, posílám email ze schránky martin@internetoglasi.hr na obě předešlé adresy na obou doménách a email do Outlocku ani nepřišel, ani se nevrátil. A teď mi ještě do Outlocku přestaly chodit i emaily na internetoglasi.hr (ale na mobil chodí), takže asi bude tedy problém v Outlocku?

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 7. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

Schránky tvoříte pouze pod hlavní doménou, ovšem automaticky se vytvoří schránky i pro všechny aliasy, protože mají společný prostor a heslo.

Což znamená test@hlavní-doména = test@alias-doména

Resp. stejná schránka je pod 2 názvy.

Tedy pokud jste smazal schránku martin.drab, tak jste ji smazal jak pro hlavní doménu, tak i pro alias.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 publikoval nový komentář 1. 7. 2020
0

Děkuji pěkně. V tom případě by ale příchozí emaily na doménu www.opcijainternet.eu měly „někam chodit“ a mělo by být jedno, jestli přijdou na jméno nebo na info….

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 1. 7. 2020
0

Není problém v odesílání, email se mi odešle, dostanu blahopřání ke zkušebnímu emailu, ale ten nedostanu. Takže budu muset přenastavit spíše IMAP u příchozí pošty…

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 17. 7. 2020