Selhávání procesu objednávky

Vyřešeno851 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v tomto týdnu, po DDoS útocích, které předpokládám už přestaly, se v našem e-shopu velmi často stává, že se proces odeslání objednávky „zadrhne“ – zákazníkovi zústane bílá obrazovka, neodejde potvrzovací e-mail ani SMS a v našem systému Prestashop 1.7.6. zůstane objednávka zapsaná, ale bez přiřazeného stavu přijata, čeká se na platbu, zaplacena kartou … V posledních 2-3 dnech se to stává cca u 20% objednávek. Pokud nereagujeme okamžitě a nepotvrdíme objednávku zákazníkům, tak objednají stejné zboží u konkurence, protože mají za to, že naše stránky nefungují! Můžete prosím prověřit funkci serveru W58, nebo mi poradit kde hledat chybu? Za posledních 30 snů jsme žádné programátorské úpravy webu nedělali, neaktualizovali … problém se začal vyskytovat po útocích na vaše servery.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 10. 6. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontatkního formuláře.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 10. 6. 2021
0
44.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aktivujte si logy (na 24hodin zdarma), nechte je běžet pár hodin a pak se podívejte, zda se v nich objeví případná chyba.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 4. 2021
0

A můj původní dotaz jste prověřili? Ten trvá již několik dnů …

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 13. 4. 2021
0
44.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouváme se, jednalo se o krátkodobý výpadek v řádech minut, již je vše v pořádku.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 4. 2021
0

Právě teď nefunguje můj e-shop vůbec. Zobrazuje se chyba:
Not Found on Accelerator

Description: Your request on the specified host was not found. Check the location and try again.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 13. 4. 2021
0

honzino.cz a honzino.sk

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 13. 4. 2021
0
44.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jaké domény se to prosím týká?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 4. 2021