Selhávání procesu objednávky
Dobrý den,
v tomto týdnu, po DDoS útocích, které předpokládám už přestaly, se v našem e-shopu velmi často stává, že se proces odeslání objednávky „zadrhne“ – zákazníkovi zústane bílá obrazovka, neodejde potvrzovací e-mail ani SMS a v našem systému Prestashop 1.7.6. zůstane objednávka zapsaná, ale bez přiřazeného stavu přijata, čeká se na platbu, zaplacena kartou … V posledních 2-3 dnech se to stává cca u 20% objednávek. Pokud nereagujeme okamžitě a nepotvrdíme objednávku zákazníkům, tak objednají stejné zboží u konkurence, protože mají za to, že naše stránky nefungují! Můžete prosím prověřit funkci serveru W58, nebo mi poradit kde hledat chybu? Za posledních 30 snů jsme žádné programátorské úpravy webu nedělali, neaktualizovali … problém se začal vyskytovat po útocích na vaše servery.
7 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontatkního formuláře.
Dobrý den,
aktivujte si logy (na 24hodin zdarma), nechte je běžet pár hodin a pak se podívejte, zda se v nich objeví případná chyba.
A můj původní dotaz jste prověřili? Ten trvá již několik dnů …
Dobrý den,
omlouváme se, jednalo se o krátkodobý výpadek v řádech minut, již je vše v pořádku.
Právě teď nefunguje můj e-shop vůbec. Zobrazuje se chyba:
Not Found on Accelerator
Description: Your request on the specified host was not found. Check the location and try again.