SERVER Ověření

Vyřešeno931 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, přestože jsem nic neměnil a Outlook mám nastavený dlouhodobě, najednou dostávám trvale hlášku: „Server, ke kterému jste připojeni, používá zabezpečovací certifikát, který nelze ověřit. Název CN certifikátu neodpovídá předané hodnotě. Chcete dále používat tento server?“

V obou případech se pošta neodešle.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 7. 2020
0
RM130195 44.89K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

včera proběhla výměna certifikátu na mailserveru, to je standardní proces před expirací toho původního. Zkuste jen mailového klienta restartovat, ať má možnost si načíst nový certifikát.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 7. 2020
0

Děkuji za odpověď. Toto nastavení dlouhodobě používám a fungovalo, najednou bez zásahu nefunguje. Měnilo se něco? Píše mi to navíc, Server pro odchozí poštu  SMTP nepodporuje zabezpečená pomocí SSL. JEstliže byla tato připojení dříve funkční, obraťe se na poskytovatele služeb.

Tak se obracím.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 30. 6. 2020
0
MV270050 53.84K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v http://wmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora
MV270050 Odpověděl na otázku 30. 6. 2020