Smazaná/přečtená pošta se vrací zpět do Outlooku

Vyřešeno547 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

máme problém s maily ve webové aplikaci Outlook. Smazaná / přečtená pošta se vrací zpět jako nepřečtená. Synchronizace je konfigurována dle vašeho návodu – https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-2007-2010-2016/ – IMAP/SMTP. Tento problém se vyskytnul nově a trvá zhruba týden, předtím vše fungovalo tak, jak má.

Poradili byste prosím, jak problém odstranit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste nastavení klienta odebrat a zase přidat, případně zkuste kombinaci portů a zabezpečení:

IMAP – 993/SSL

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS

POP3 – 995/SSL

SMTP – 465/SSL

SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS

SMTP – 25 STARTTLS

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020