Smazaná/přečtená pošta se vrací zpět do Outlooku
Dobrý den,
máme problém s maily ve webové aplikaci Outlook. Smazaná / přečtená pošta se vrací zpět jako nepřečtená. Synchronizace je konfigurována dle vašeho návodu – https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-2007-2010-2016/ – IMAP/SMTP. Tento problém se vyskytnul nově a trvá zhruba týden, předtím vše fungovalo tak, jak má.
Poradili byste prosím, jak problém odstranit?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
1 Odpověď
Dobrý den,
zkuste nastavení klienta odebrat a zase přidat, případně zkuste kombinaci portů a zabezpečení:
IMAP – 993/SSL
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020