smazaný web

Vyřešeno961 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

úplně se mi smazaly webové stránky, sami, nevím proč, prosím o radu.

Děkuji

Baloun

matejbaloun.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 2. 2. 2021
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, pane Baloune,

Z naší strany k žádné ztrátě dat nedošlo. Stejně tak jako výpadky hlásíme i případné potíže s daty zákazníkům z naší strany a to obratem, po tom, co k problému dojde. Jak již zmínil kolega, je několik faktorů, jak ke ztrátě dat mohlo dojít, nicméně ani jeden z možných scénářů nezahrnuje skutečnost, že by ke ztrátě dat došlo  z naší strany vlivem technických potíží.

Prosím Vás tedy, aby jste se zdržel vulgarit a osočování. Je zde možnost zálohy, kterou Vám již zaslal kolega, pakliže o ní máte zájem, řiďte se,prosím, instrukcemi.

RM130195 Vybral nejlepší odpověď 2. 2. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany důvod smazání nezjistíme (to může způsobit napadení např. plugin, prolomení hesla apod.) a pokud na FTP tedy data nemáte nebo je máte napadené), pouze Vám můžeme nabídnout obnovu hesla ze zálohy:

Obnova ze zálohy u webhostingu NoLimit a služeb VPS je zpoplatněna částkou 500 CZK bez DPH, u NoLimit EXTRA je obnova zdarma.

Pokud souhlasíte s cenou sdělte nám následující informace skrze kontaktní formulář (https://hosting.wedos.com/cs/cform.html):
1) Název služby:
2) Záloha FTP, DB (název), oboje:
3) Způsob obnovy (a/b):

a) Přepsat všechny současné data na FTP daty ze zálohy (export databáze bude umístěn na FTP)
b) Nahrát data ze zálohy do samostatné složky na FTP

(přesný datum zálohy upřesní technik)

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
PŘ140434 Změnil status na publikováno 26. 1. 2021
0

Jste velmi ftipní 🙂

Ne, nic jsem nezapomněl, nikdo mi heslo nevzal, prostě se vám něco posralo u vás a všechno se mi smazalo, a teď se to snažíte svalit na někoho jiného, nejlépe na chudáka klienta, protože ten se bránit nebude, protože je to debil a nerozumí tomu.

Chyťte se laskavě za rypák a přiznejte, že jste něco posrali, a že za to můžete vy, že mam webový stránky celý smazaný. Stály mne 5000 Kč. Pokud mi nikdo nezavolá a nebude se mnou vzniklou situaci řešit, obrátím se v rámci svého pojištění na pojišťovnu DAS, a požádám je o pomoc proti vám a vašim nekalým praktikám, protože tohle je nehoráznost! že se nestydíte!

Byl jsem tolik spokojenej, všude jsem vás doporučoval a chválil, to jsem byl fakt debil.

Baloun, *

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 2. 2. 2021
0

Dobrý den,

nevzpomínáte si, že byste s Vaším webem něco dělal nebo se na webu něco aktualizovalo?

Na jakém systému Váš web běžel? Používal jste WordPress, Drupal, Joomlu nebo jiný systém? Případně jste měl web postavený jen na html souborech nebo vlastním systému?

Přihlaste se na FTP a podívejte se do adresářů www, www\domains, www\subdom. Mohl bych se zeptat, jestli jsou tyto adresáře prázdné? Nebo v adresářích máte nějaký obsah? Např. další adresář s názvem Vašeho webu, který obsahuje i Vaše soubory?

K přihlášení na FTP můžete použít i webovou verzi . Přístupové údaje naleznete v e-mailu o zřízení webhostingu nebo v detailu webhostingu v nastavení Wedosu.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 21. 1. 2021
0

Dobrý den, na webu jsem dlouho nebyl je to spíše statická stránka beze změn obsahu.

běželo mi to na WP

Prosím Vás já tomu vůbec nerozumím. Přihlašuji se

Prosím podívejte se mi na to, na nic jsem nešahal, heslo nikdo jiný nemá, jasně teď Vy ale předtím nikdo.

Děkuji

Baloun *** *** ***

Role: Zákazník
PŘ140434 Změnil status na publikováno 26. 1. 2021