SMTP Prestahsop

Vyřešeno1.72K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

pokud nastavím v Prestashopu 1.7.7.2 metodu odesílání mailů přes SMTP, odesílání nefunguje. Vyzkoušel jsem všechny kombinace portů a metod zabezpečení, bohužel nic. Je zde hodně dotazů okolo tohoto téma, nikde ale žádné řešení. Můžete to prosím zkontrolovat?

Děkuji.

Používím toto nastavení:

Web s Prestashopem: http://269662.w62.wedos.ws

SMTP: wes1-smtp.wedos.net
Jméno/heslo: info@podlahar.online + ověřené funkční heslo k této schránce
Zabezpečení: 465/SSL nebo 25/TLS nebo i všechny ostatní kombinace

Děkuji za pomoc!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 4. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

tyto logy bohužel nemáme. Nastavení a odesílání ze schránek založených u nás je možné, na testovací stránce sám využívám nastavení viz níže

SMTP server, šifrování a port je pro všechny stejný, liší se pouze název domény, uživatel a heslo. Jistě jste před konfigurací email prováděl jiná nastavení. Osobně bych si tedy vyzkoušel nainstalovat novou PS například na subdoménu a jako první vyzkoušet nastavení emailů.

Pokud Vám to bude fungovat, je problém v jiném nastavení, které s odesíláním emailů nějakým způsobem koliduje.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 4. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podařilo se problém vyřešit? Po instalaci je potřeba .htaccess prestashopu upravit. Nyní to vypadá že web funguje.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 30. 3. 2021
0

Ok, vyzkouším novou instalaci a dám vědět. Zatím děkuji.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 4. 3. 2021
0

Dobrý den, tak snažím se nainstalovat čistou testovací Prestu k vyzkoušení ale při pokusu o přístup do administrace vrací chybu 500. Žádný postup ze stránky

Chyba 500 – Internal Server Error


nepomáhá. Při instalaci původní „ostré“ se to stalo také. Odstranil jsem to dle návodu na internetu malou úpravou souboru
vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/HttpKernel/Kernel.php
ale to teď nechci, aby to třeba nemělo právě na ty maily vliv. Co s tou chybou 500?

Děkuji.
Odkaz:

http://269662.w62.wedos.ws/test/admin

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 4. 3. 2021
0

Dobrý den, tak mám vyzkoušeno, po sjednocení hlavního mailu do admina Presty a přihlašovacího mailu do SMTP to stále nefunguje. Ale – přenastavil jsem emailovou adresu admina Presty na ***@gmail.com a zadal přístup na smtp@gmail.com a na portu 587 / TLS to bez problému běží. Proto si myslím, že problém by mohl být buď v různých doménách mailu a SMTP serveru (podlahar.cz / wedos.net) pak je to problém v Prestě, a nebo je chyba opravdu někde v nastavení vašeho serveru. Proto se ptám – je opravdu vyloučeno, že by nebyla chyba na vaší straně? Není možné nějaké omezení ze strany vašeho serveru? Není možné nějak dohledat logy a podívat se jestli dochází k pokusu o přihlášení a pokud ano, proč se nedaří? Děkuji.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 3. 3. 2021
0

Zdravím, to vím ale dotaz zněl jestli nejde nastavit použití rozdílných hesel….

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 3. 3. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

heslo je stejné jak pro POP3/IMAP tak SMTP.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 3. 3. 2021