SMTP Prestahsop
Dobrý den,
pokud nastavím v Prestashopu 1.7.7.2 metodu odesílání mailů přes SMTP, odesílání nefunguje. Vyzkoušel jsem všechny kombinace portů a metod zabezpečení, bohužel nic. Je zde hodně dotazů okolo tohoto téma, nikde ale žádné řešení. Můžete to prosím zkontrolovat?
Děkuji.
Používím toto nastavení:
Web s Prestashopem: http://269662.w62.wedos.ws
SMTP: wes1-smtp.wedos.net
Jméno/heslo: info@podlahar.online + ověřené funkční heslo k této schránce
Zabezpečení: 465/SSL nebo 25/TLS nebo i všechny ostatní kombinace
Děkuji za pomoc!
13 Answers
Dobrý den,
tyto logy bohužel nemáme. Nastavení a odesílání ze schránek založených u nás je možné, na testovací stránce sám využívám nastavení viz níže
SMTP server, šifrování a port je pro všechny stejný, liší se pouze název domény, uživatel a heslo. Jistě jste před konfigurací email prováděl jiná nastavení. Osobně bych si tedy vyzkoušel nainstalovat novou PS například na subdoménu a jako první vyzkoušet nastavení emailů.
Pokud Vám to bude fungovat, je problém v jiném nastavení, které s odesíláním emailů nějakým způsobem koliduje.
Dobrý den,
podařilo se problém vyřešit? Po instalaci je potřeba .htaccess prestashopu upravit. Nyní to vypadá že web funguje.
Ok, vyzkouším novou instalaci a dám vědět. Zatím děkuji.
Dobrý den, tak snažím se nainstalovat čistou testovací Prestu k vyzkoušení ale při pokusu o přístup do administrace vrací chybu 500. Žádný postup ze stránky
nepomáhá. Při instalaci původní „ostré“ se to stalo také. Odstranil jsem to dle návodu na internetu malou úpravou souboru
vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/HttpKernel/Kernel.php
ale to teď nechci, aby to třeba nemělo právě na ty maily vliv. Co s tou chybou 500?
Děkuji.
Odkaz:
http://269662.w62.wedos.ws/test/admin
Dobrý den, tak mám vyzkoušeno, po sjednocení hlavního mailu do admina Presty a přihlašovacího mailu do SMTP to stále nefunguje. Ale – přenastavil jsem emailovou adresu admina Presty na ***@gmail.com a zadal přístup na smtp@gmail.com a na portu 587 / TLS to bez problému běží. Proto si myslím, že problém by mohl být buď v různých doménách mailu a SMTP serveru (podlahar.cz / wedos.net) pak je to problém v Prestě, a nebo je chyba opravdu někde v nastavení vašeho serveru. Proto se ptám – je opravdu vyloučeno, že by nebyla chyba na vaší straně? Není možné nějaké omezení ze strany vašeho serveru? Není možné nějak dohledat logy a podívat se jestli dochází k pokusu o přihlášení a pokud ano, proč se nedaří? Děkuji.
Zdravím, to vím ale dotaz zněl jestli nejde nastavit použití rozdílných hesel….