SMTP Prestahsop
Dobrý den,
pokud nastavím v Prestashopu 1.7.7.2 metodu odesílání mailů přes SMTP, odesílání nefunguje. Vyzkoušel jsem všechny kombinace portů a metod zabezpečení, bohužel nic. Je zde hodně dotazů okolo tohoto téma, nikde ale žádné řešení. Můžete to prosím zkontrolovat?
Děkuji.
Používím toto nastavení:
Web s Prestashopem: http://269662.w62.wedos.ws
SMTP: wes1-smtp.wedos.net
Jméno/heslo: info@podlahar.online + ověřené funkční heslo k této schránce
Zabezpečení: 465/SSL nebo 25/TLS nebo i všechny ostatní kombinace
Děkuji za pomoc!
13 Answers
Dobrý den,
tyto logy bohužel nemáme. Nastavení a odesílání ze schránek založených u nás je možné, na testovací stránce sám využívám nastavení viz níže
SMTP server, šifrování a port je pro všechny stejný, liší se pouze název domény, uživatel a heslo. Jistě jste před konfigurací email prováděl jiná nastavení. Osobně bych si tedy vyzkoušel nainstalovat novou PS například na subdoménu a jako první vyzkoušet nastavení emailů.
Pokud Vám to bude fungovat, je problém v jiném nastavení, které s odesíláním emailů nějakým způsobem koliduje.
Dobrý den,
podařilo se problém vyřešit? Po instalaci je potřeba .htaccess prestashopu upravit. Nyní to vypadá že web funguje.
Dobrý den, tak snažím se nainstalovat čistou testovací Prestu k vyzkoušení ale při pokusu o přístup do administrace vrací chybu 500. Žádný postup ze stránky
nepomáhá. Při instalaci původní „ostré“ se to stalo také. Odstranil jsem to dle návodu na internetu malou úpravou souboru
vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/HttpKernel/Kernel.php
ale to teď nechci, aby to třeba nemělo právě na ty maily vliv. Co s tou chybou 500?
Děkuji.
Odkaz:
http://269662.w62.wedos.ws/test/admin
Ok, vyzkouším novou instalaci a dám vědět. Zatím děkuji.
Dobrý den, tak mám vyzkoušeno, po sjednocení hlavního mailu do admina Presty a přihlašovacího mailu do SMTP to stále nefunguje. Ale – přenastavil jsem emailovou adresu admina Presty na ***@gmail.com a zadal přístup na smtp@gmail.com a na portu 587 / TLS to bez problému běží. Proto si myslím, že problém by mohl být buď v různých doménách mailu a SMTP serveru (podlahar.cz / wedos.net) pak je to problém v Prestě, a nebo je chyba opravdu někde v nastavení vašeho serveru. Proto se ptám – je opravdu vyloučeno, že by nebyla chyba na vaší straně? Není možné nějaké omezení ze strany vašeho serveru? Není možné nějak dohledat logy a podívat se jestli dochází k pokusu o přihlášení a pokud ano, proč se nedaří? Děkuji.
Zdravím, to vím ale dotaz zněl jestli nejde nastavit použití rozdílných hesel….