SMTP problém

Vyřešeno294 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

pokouším se přidat si email do klienta. K imap se přihlásím bez problémů, u smtp mi klient píše, že server nalezl, ale přihlašovací údaje nejsou správné, zadávám stejné jako k imap.

Na webmail.wedos se bez problémů přihlásím, při pokusu o odeslání emailu z webmailu ale dostanu tuto hlášku:

Chyba SMTP (450): Nelze přidat příjemce „…@gmail.com“ (4.1.8 <ouje@ouje.art>: Sender address rejected: Domain not found)

Prosím o radu, jak zprovoznit odesílání mailů.

Předem děkuji

S pozdravem

Hnilica

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 9. 2023
0
17.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména ouje.art momentálně není aktivní, jelikož u ní nedošlo k ověření e-mailu majitele. E-mail pro ověření jsem nechal znovu zaslat. Jakmile bude mail adresa ověřená a budou propsány DNS záznamy, tak bude možné odesílat e-maily.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 9. 2023