SMTP rozesílka ze Simpleshopu přestala fungovat

552 zhlédnutíWebhostingSimpleshop smtp
0

Dobrý den,

nevím přesně od kdy, ale nejpozději od 30. května mi neodcházejí automatické emaily potvrzující objednávky a platby z webové aplikace Simpleshop. Dříve vše fungovalo.

Chybová hláška ‚SMTP Connect() selhal.‘ Předpokládám, že vzhledem k malému využívání by se nemělo jednat o překročení limitů rozesílky nebo podobnou záležitost. Poradíte mi, jak problém řešit?

Děkuji a přeji příjemný večer
Se srdečným pozdravem
DK

Role: Zákazník
DK220811 Odpověděl na otázku 6. 6. 2022
0

Děkuji, měl jsem zadanou starou adresu serveru. Vše už funguje.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 7. 6. 2022
0
91.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problémy s SMTP bývají nejčastěji způsobeny právě vyčerpáním e-mailů, které zmiňujete, případně zablokováním SMTP v důsledku rozesílání spamu. To u Vašeho hostingu aktivní není, počet odeslaných e-mailů je také ok.

Druhou častou možností je nesprávné nastavení SMTP serveru. Ujistěte se, že máte nastaveno:

  • SMTP server wes1-smtp.wedos.net (adresu zjistíte v detailu webhostingu v tabulce Adresy služeb)
  • Port 587
  • Zabezpečení TLS
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 6. 6. 2022