Spárování hostingu a domény, maily

Vyřešeno878 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, mám u Vás registrovanou doménu bikemedic.cz a bikemedic.eu. Doteď byly spárované také s webhostingem vedeným u Vás.

Dnes jsem chtěl doménu přesunout na jiný hosting (eshop Shoptet). To se povedlo, ale přestaly fungovat emaily. Horší věc je, že nyní nemohu ani obnovit heslo shoptet, jelikož registrační adresa je in**@bike*****.c*.

Jak spáruji zpět doménu s webhostngem u Vás?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020
1

Dobrý den, změnil jste DNS záznamy nebo DNS servery? Pokud jste změnil záznamy, máte dvě možnosti:

a) Nastavit záznamy zpět na webhosting u Wedosu (k provozu je nutné mít webhosting u Wedosu)

b) Přesměrovat veškeré příchozí e-maily do nějaké jiné schránky

V případě, že chcete první variantu, jděte do administrace Wedosu, v horním menu klikněte na hostingové služby > webhosting, v seznamu vyberte požadovaný webhosting a v levé části najděte MX záznamy. V nové kartě otevřete opět administraci Wedosu, ale tentokrát najděte v horním menu DNS, ze seznamu vyberte Vaší doménu (klikněte na ni) a v levém menu vyberte DNS záznamy. Pokud máte nějaké MX záznamy, smažte je. Místo nich přidejte MX záznamy ze stránky s webhostingem. Může trvat až 24 hodin, než se změny projeví.

V případě druhé varianty se přihlaste do administrace Wedosu, v horním menu klikněte na domény a ze seznamu vyberte požadovanou doménu. V levém menu pak klikněte na Nastavení přesměrování, kde vyplníte e-mail, kam se budou e-maily přeposílat. Nezapomeňte změny uložit.

V případě, že jste měnil DNS servery, budete muset nastavit MX záznamy u Shoptetu. Bohužel Vám ale nejsem schopen říct, zda vůbec Shoptet úpravu DNS záznamů umožňuje a kde to hledat..

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020