špatná platba (chybná částka)

Vyřešeno1.09K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

posílal jsem platbu za doménu, ale poslal jsem špatnou částku (nižší).

Mám doposlat zbytek nebo celou správnou částku znova a ta špatná se mi vrátí?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Změnil status na publikováno 29. 8. 2019
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nejsnazší a nejrychlejší řešení je nyní uhradit nedoplatek pod stejným VS. Jakmile k ním platba dorazí pod stejným variabilním symbolem a neuhrazenou částkou, systém službu prodlouží.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2019