špatné telefonní číslo

Vyřešeno1.59K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

přišel mi mail na potvrzení kontaktů, když jsem je chtěl potvrdit, tak mi přišel mail s instrukcemi o PIN 1-3 s tím, že PIN 2 byl zaslán na tel.číslo, které již několik let je zrušené a v účtu mám jej také dávno změněný na mobilní číslo. Z tohoto důvodu nemohu tento proces dokončit a ani nevím, jak tento údaj opravit, když jej v nastavení nikde nevidím.

Gelnar

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 10. 2019
0

Dobrý den,

v tomto případě musíte změnit údaje v kontaktu doménu. Problém je, že i tam je třeba telefonní ověření. Čeká Vás tedy bohužel ta delší cesta. Přepis na základě úředně ověřeného podpisu Vás – vlastníka. (případně jednatele společnosti).

Bohužel taková jsou pravidla NIC.cz a WEDOS ani nikdo jiný s tím nic nezmůže. Pro více detailů doporučuji kontaktovat je na livechatu přímo na webu https://nic.cz

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 10. 2019
0
6.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ID kontaktu majitele domény upravíte podle návodu zde:

https://kb.wedos.com/cs/domeny/editace-kontaktu-domeny/

Konkrétně u Vašeho ID kontaktu provedete změnu zde:

https://client.wedos.com/domain/tools/contact-info.html?id=43415&tld=cz&reg=cznic&contact=WEDOS-9QB-10551

MP220146 Odpověděl na otázku 30. 9. 2019