Spojení bylo přerušeno

Vyřešeno1.26K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám na webu pomnenkovasvaca.cz u vás webhosting No-limit. Web je tvořen na Wordpresu s Divi Theme.

Od jisté doby se mi děje to, že mi vypadne spojení se serverem a musím počkat cca 30-60min, než zase mohu pracovat.

Zkoušel jsem web spustit lokálně u sebe a tam problém nemám.

Je možné, že je to webhostingem No-limit ? Mohlo by pomoct No-limit Extra s vyšší PHP pamětí a velikostí databáze ?

Pokud ano, bylo by možné na zkoušku to na pár dní aktivovat, abych to otestoval a pak bychom na vyšší webhosting přešli ?

děkuji za odpověď

OZ

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2023
0
91.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prošel jsem Vámi odkazovaný článek, a jediné, s čím můžeme pohnout z naší strany je memory limit: změna z NoLimit na Extra tuto hodnotu zdvojnásobila z 512 MB na 1024 MB, ale pokud nepomohlo ani to, bohužel nevím, jak Vám pomoct.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 1. 2023
0

Ted jsem zkusil 3x ulozit stranku a obnovit nasledne vysledek a nasledne se mi objevil problem se spojenim.

Je divne, ze po trech ulozenich a refreshich se vycerpaji prostredky.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 26. 12. 2022
0

Zkoušel jsem vše možné co by problém se ztrátou připojení mohlo způsobovat a problém se mi vyskytuje stále.

Podařilo se vám na něco přijít ?

děkuji

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 26. 12. 2022
0

Našel jsem tento článek co o tomto problému pojednává:

https://webhostingadvices.com/wordpress-connection-lost/

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022
0

Je ale pravda, že po té aktualizaci a přechodu na balíčk Extra, se doba přrušení spojení zkrátila z cca 15-30min na cca 5min

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022
0

Nyní v 5:53-5:54 znovu problém s přerušením spojení.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022
0

Nyní jsem nad jednou stránkou pracoval od 04:30 do 05:30 a vše bylo bez problémů a zhruba po hodině práce se mi začíná objevovat problém s přerušením spojení.

Včera jsme na zkoušku na 24 hod. aktivovali balíček Extra a i s tímto balíčkem se problém vyskytuje.

děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 12. 2022