Stará doména nezobrazuje obsah webu, na který je přesměrována

Vyřešeno1.35K zhlédnutíDomény
0

Zdravím,

narazil jsem na problém u webu moje-krabicky.cz. Přecházíme ze starého webu na doméně mojekrabicky.cz na web nový na doméně moje-krabicky.cz (přidána pomlčka). K nové doméně s pomlčkou jsem zakoupil webhosting, vystavěl tam web, spustil HTTPS apod. – klasický postup, kde se nevyskytl žádný problém.

Poté jsem však přistoupil k dalšímu kroku – doménu mojekrabicky.cz jsem v zákaznické administraci přesměroval na doménu moje-krabicky.cz. Tj. chci, aby se pod oběma doménami zobrazoval jeden web – ten nový. Mně funguje vše naprosto v pořádku, přesměrování proběhne rychle a bez problémů. Avšak u lidí, kteří dříve web používali na staré doméně, k přesměrování nedojde a web vypíše hlášku „Connection timed out“. Na internetu jsem se dočetl, že se jedná o častý problém u prohlížeče Google Chrome a dále doporučují promazat údaje o prohlížení apod. Problém se však neděje pouze u Google Chrome, ale i např. u Internet Explorer a dalších prohlížečů.

Očividně se lidem, kteří web využívali v minulosti, přesměrování nenačte. Mně a dalším lidem, kteří web v minulosti nepoužívali, se web načte bez větších problémů.

Ještě je důležité zmínit, že u lidí, kterým to nefunguje, se jedná pouze o přesměrování z mojekrabicky.cz na moje-krabicky.cz. Pokud ti lidé napíší moje-krabicky.cz, tak se jim nový web zobrazí v pořádku.

Mohl bych poprosit o radu, jak toto vyřešit?

Díky moc!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 2. 2020
0

Problém vyřešen.

Nakonec mi pomohl návod https://kb.wedos.com/cs/webhosting/htaccess/htaccess-mod-rewrite-hezke-url-presmerovani

Díky moc všem za pomoc! 🙂

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 2. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména zatím přesměrovaná není. Jakým způsobem to máte nastavené? Přesměrování lze nastavit podle návodu: https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/presmerovani-domeny/

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 2. 2020
0

V současné chvíli je přesměrování vypnuté, aby fungoval ještě starý web a nepřicházeli jsme tak o zákazníky. (Většina z nich jsou právě ti, kteří web používali již v minulosti a přesměrování jim nešlo) Tj. jediná možnost toto testovat je v pozdních večerních hodinách, kdy na webu není tolik zákazníků.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 20. 2. 2020