Synchronizace odeslané pošty

808 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v PC používám emailového klienta Thunderbird. Pokud v něm napíši a odešlu email, email se nepřenese na emailový server Wedos (není v odeslaných), nemohu tak odeslané emaily synchronizovat se svým telefon (Pokud email napíši přes webové rozhraní Wedos, je vše v pořádku).
V Thunderbird by mělo být nastavení odeslaných emailu nastaveno správně viz obrázek.

Je nutné něco nastavit například přes webového klienta Wedos nebo někde něco dalšího, aby se odeslaný email uložil do Odeslaných na serveru?

Děkuji

Role: Zákazník
RM130195 Odpověděl na otázku 20. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prověřte prosím možnost problému dle tématu zde https://help.wedos.cz/otazka/nejdou-nam-emaily/17199/

Případně zjistěte jak máte nastavený SMTP server.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RH257287 odznačil odpověď jako nejlepší 20. 3. 2020