Telefon a zveřejnění komunikace
Dobrý den, v případě že by Váš zákázník (někdo z mojí společnosti která se u Vás zaregistrovala) potřeboval i telefonickou konzultaci, je i toto možné? A pokud ano, jakými údaji se musí prokázat při ověření totožnosti aby mohl obdržet potřebné informace? Stačí volat z registrovaného mobilu?
Pokud jsem při vytvoření zprávy označil zprávu jako soukromá (Viditelné pro autora otázky a admina) jak ji pa uvážení můžu později zviditelnit pro všechny?
Děkuji za odpovědi
Alan
3 Answers
Dobrý den,
zákazníky autorizujeme pouze na základě přihlášení k účtu. Tedy se nejprve k účtu přihlásíte a poté dotaz zadáte zde na helpu, chatu či kontaktním formuláři.
Telefonickou podporu pak bohužel neprovozujeme.
Soukromé zprávy zpravidla zveřejňujeme pokud neobsahují citlivé údaje a to zejména z důvodu viditelnosti odpovědi/řešení problému pro ostatní uživatele. Na žádost Vám pak samozřejmě vlákno zveřejnit můžeme i dodatečně.
Dobrý den,
na chat se proklikáte skrze ikonu bublin v detailu konkrétní služby viz.: odpověď
Můžete mi prosím zaslat link na ten chat? Ten nějak nevím najít…