Telefon a zveřejnění komunikace

0

Dobrý den, v případě že by Váš zákázník (někdo z mojí společnosti která se u Vás zaregistrovala) potřeboval i telefonickou konzultaci, je i toto možné? A pokud ano, jakými údaji se musí prokázat při ověření totožnosti aby mohl obdržet potřebné informace? Stačí volat z registrovaného mobilu?

Pokud jsem při vytvoření zprávy označil zprávu jako soukromá (Viditelné pro autora otázky a admina) jak ji pa uvážení můžu později zviditelnit pro všechny?

Děkuji za odpovědi
Alan

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 24. 6. 2021
0
49.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zákazníky autorizujeme pouze na základě přihlášení k účtu. Tedy se nejprve k účtu přihlásíte a poté dotaz zadáte zde na helpu, chatu či kontaktním formuláři.

Telefonickou podporu pak bohužel neprovozujeme.

Soukromé zprávy zpravidla zveřejňujeme pokud neobsahují citlivé údaje a to zejména z důvodu viditelnosti odpovědi/řešení problému pro ostatní uživatele. Na žádost Vám pak samozřejmě vlákno zveřejnit můžeme i dodatečně.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 24. 6. 2021
0
49.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na chat se proklikáte skrze ikonu bublin v detailu konkrétní služby viz.: odpověď

Livechat na webu

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 27. 4. 2021
0

Můžete mi prosím zaslat link na ten chat? Ten nějak nevím najít…

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 27. 4. 2021