Thunderbird – problém s komunikací
Dobrý den,
tak postupně nám odcházela funkčnost klienta Mozilla Thunderbird v různých počítačích (pošta se sice odesílala, ale neukládala se do odeslané, nechodila potvrzení o doručení/přečtení a nestahovala se příchozí pošta). Včera jsem narazil na oficiální sdělení společnosti Mozilla, které je na https://support.mozilla.org/en-US/kb/thunderbird-78-faq
Jestli tomu dobře rozumím, vše je v rovině úrovně zabezpečení. Když jsem se snažil najít nějakou informaci v účtu na Wedosu, tak jsem nikde nenašel charakteristiku nastavení (netvrdím, že to tam není, možná špatně hledám), resp. možnost volby typu šifrování. Na blogu jsem narazil na diskuse, kdy sdělujete přechod na TLS 1.2 už na jaře tohoto roku.
Jak tedy nyní tuto situaci řešit?
Předem děkuji za brzkou reakci.
Petr A.
2 Answers
Dobrý den,
co se týče šifrování, tak TLS 1.2 je již na našich webhostinzích nasazeno.
Co se týče pošt. klienta, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Případně si zkontrolujte, zda Vám problém nezpůsobuje např. antivir.
Dobrý den,
děkuji za rychlou reakci. Porty máme v pořádku. ESET jsem kontaktoval s podobným dotazem a momentálně čekám na reakci. Nicméně zkusíme jiné porty.
Přeji hezký den
Petr A.