Ukládíní mailů na webu

Vyřešeno642 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

email nám hlásí překročení kvóty obsazeného prostoru. Jak mohu nastavit, aby se nám maily na webu neukládaly a ukládaly se pouze v gmailu (nebo mailovém klientu), kam si je necháváme nyní přeposílat? Dále prosím o pomoc, jak vyprázdnit současnou kapacitu na webu, abych nepřišla o maily v mailovém klientu nebo gmailu. Mohu  je z webu pouze vymazat? V gmailu mi zůstanou, je to tak?

Děkuji, Bára Dřímalová

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 2. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud máte u e-mailové schránky webhostingu nastaveno přeposílání, pak je možné zaškrtnout možnost „Smazat přesměrované zprávy“ a zprávy budou po přesměrování na serveru smazány viz.:

https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek#presmerovani

Pokud se přihlašujete na gmail v prohlížeči popř. v e-mailovém klientu právě do schránky gmailu, pak po smazání zpráv z e-mailové schránky webhostingu, ze které je přeposíláno, o zprávy již přeposlané na gmail určitě nepřijdete.

Pro jistotu však můžete zprávy vždy raději zálohovat např. dle

https://help.wedos.cz/otazka/hromadne-zalohovani-emailove-schranky/15582/

Případně by mělo být možné u poštovních klientů snadno nastavit ukládání zpráv i do lokální složky.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 2. 2020