Uzavíraní dotazů a číslo dotazu
Dobrý den, prosím, kdo rozhoduje o uzavření dotazu? Konečně jsem se ve vlákně dotazu někam dostal a už jsem jen krok od pochopení problému a někdo ho právě uzavřel.
Můj dotaz měl název „Nastavení domény při přechodu od konkurence“
Proč ještě dotazy nemají nějaké číslo nebo kód, aby se na konkrétní dotaz dalo dle toho čísla v budoucnu odvolat?
3 Answers
Dobrý den,
odpovím vám bodově z vašeho původního dotazu:
- Ano, doména nemusí být u nás, stačí aby byla nasměrovaná A záznamem v DSN
- toto se popisuje v tomto článku.
- Ano, přes dočasnou adresu webu, najdete ji v administraci v detailu webhostingu
- Ne, toto musíte nasměrovat na webhosting, případě doménu nasměrovat na miniweb.
Vše ohledně nastavení .htaccess najdete v našem KB zde.
Dobrý den,
o zavírání dotazů rozhodují moderátoři. Vy jste psal stejný dotaz i na e-mail, váš dotaz zde na Helpu byl uzavřen a bude vám odpovězeno skrze e-mail. Prosím tedy o trpělivost.
Každý dotaz zde má odkaz, takže pokud chcete na nějaký odkazovat, můžete přes právě přes něj.
Tak zde asi došlo k nějakému nedorozumění. Na email jsem psal připomínky a návrhy ohledně funkcionalit helpdesku a dotaz který byl uzavřen se týkal „Nastavení domény při přechodu od konkurence“
Podívejte prosím sem
Tohle rozhodně není uzavřena diskuse. Naopak, stačí už jen jedna odpověď aby to bylo jasnější. Myslím, že jsme si právě konečně začali rozumět jak to myslím.