Velikost databáze NoLimit Extra a report problémů
Zdravím, dostali jsme ve firmě e-mail o překročení velikosti DB u našeho webhostingového tarifu. Máme 5GB limit. Měl bych 2 otázky:
- 5GB je strop? Výše už u webhostingu NoLimit Extra nejde jít? V příplatkových službách navýšení DB nevidím, tedy předpokládám, že to možné není.
- Report o překročení velikosti DB přišel na fakturační e-mail. V nastavení webhostingu jsou kontaktní údaje na odběratele a na provozovatele, u odběratele je navíc možnost zadání 2 e-mailových adres. Kam je nutné vložit správcovský e-mail, který používáme na IT oddělení, abychom byli informováni o překročení, případně o problémech? Za fakturačním e-mailem sedí někdo, kdo tomu zase tak nerozumí a neradi bychom, aby se něco opomnělo v budoucnu. 😉
Samozřejmě podnikneme nyní kroky, aby se nafouknutá DB zmenšila pod limit.
Díky za info
MZ
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2024
2 Answers
Dobrý den,
5 GB je u webhostingové databáze bohužel maximum, větší prostor už umí z webhostingových služeb jenom WMS.
Co se odesílání e-mailů s upozorněním týče, systém bere jako „správce“ služby defaultně právě fakturační e-mail. Váš podnět na zřízení osoby „správce“ služby, které by tato upozornění chodila prioritně, předávám na vývojové oddělení.
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2024
Zdravím, díky za info.
S pozdravem
MZ
MZ61249 Odpověděl na otázku 15. 2. 2024