Veskere emaily co posilam klientum na hotmail adresu nedorazi

Vyřešeno9.49K zhlédnutíWebhosting
1

Dobry den,

Mam problem s tim ze kdyz mi klient posle email z hotmailu, normalne ho obdrzim, ale jakakoli odpoved z moji strany konci ve spamu nebo nevim jestli je vubec dorucena. Proto musim vzdy pouzit svou osobni gmail adresu pro komunikaci coz neni reseni. Emaily z me domeny na wedosu proste nikdy na hotmail nedojdou. Je to problem jen pri posilani na adresy @hotmail, jinde jsem problem zatim nemel.

Jake je reseni? Dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022

Dobrý den, nevim proč to wedos označil jako vyřešeno když s tím nikdo nic neudělal. Stále stejný problém – pošta co posílám lidem na hotmail jim automaticky padá do spamu 🙁

0
MB313456 35.29K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022
0
MP220146 5.96K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

odeslaný email se vrátí? Píše Vám to nějakou chybu?

Případně prosím přiložte hlavičku emailu, který skončil ve spamu – t Vám musí zaslat klient, kterému přišel email do spamu.

Dále kontaktujte poskytovatele hotmail – ti ověří, zda jsou emaily skutečně doručeny.

MŠ84653 publikoval nový komentář 26. 3. 2020

Dobrý den, mám nyní stejný problém. Prestashop mi automaticky odesílá maily při obdržení nové objednávky na můj osobní mail u hotmailu. Několik let to tak fungovalo, ale nyní je problém. Mail nedorazí vůbec, tzn. nespadne ani do spamu. Jen se vrátí do schránky, ze které se odesílá, zpráva stejná jako u kolegů výše.

: host eur.olc.protection.outlook.com[EE.FF.GG.161]
said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [XX.YY.105.144] weren’t sent.
Please contact your Internet service provider since part of their network
is on our block list (S3150). You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[VI1EUR05FT055.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
FROM command)

0

Emaily se nijak nevraci a nevykazuji u me zadnou chybu. Proste asi spadnou automaticky do spamu hotmailu z duvodu neduveryhodnosti serveru wedos pro hotmail (klienti jsou vetsinou z USA). Jinak si to nedovedu vysvetlit. A toto mi potvrdili i dalsi kolegove co maji u vas hosting. Jednoduse to vypada, ze jakykoli email poslany pres wedos na hotmail jde automaticky do spamu. Nemuzete nejak zajistit aby hotmail vase adresy globalne takto nepenalizoval?

Role: Zákazník
MB181766 publikoval nový komentář 24. 4. 2020

Dobrý den, mám obdobný problém s tím, že emaily z hotmailu se vrací jako nedoručitelné s následující informací:

xxx@hotmail.com
SMTP error from remote mail server after MAIL FROM: SIZE=2318:
host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [104.47.12.33]:
550 5.7.1 Unfortunately, messages from [37.157.192.104] weren’t sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [DB3EUR04FT061.eop-eur04.prod.protection.outlook.com]

Dobrý den,
stále není vyřešeno. Mám stejný problém.. Můžete se k tomu prosím vyjádřit?

Ano, nevim proč to wedos označil jako vyřešeno když s tím nikdo nic neudělal. Stále stejný problém – pošta co posílám lidem na hotmail jim automaticky padá do spamu 🙁

0

Dobrý den,

mám podobný problém s tím, že emaily z hotmailu se mi vrací jako nedoručitelné s tímto odůvodněním:

xxx@hotmail.com
    SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<yyy@zzz> SIZE=2318:
    host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [104.47.12.33]:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [37.157.192.104] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [DB3EUR04FT061.eop-eur04.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
RM130195 odznačil odpověď jako nejlepší 28. 4. 2020

Dobrý den,
stále není vyřešeno. Mám stejný problém.. Můžete se k tomu prosím vyjádřit?

0
JV170799 2.55K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel bez dodatečných údajů nemůžeme zjistit, kde by mohl být problém. V případě uživatele MJ116875 se jedná o fakt, že microsoft – pokud z nějaké IP adresy klientských VPS odchází spam – zablokuje celý /24 rozsah IP adres a nás o tom nijak neinformuje. Vždy pak musíme požádat o delistování celého rozsahu, což v jejich podání znamená čekání několika dní i týdnů. Tomuto bohužel nejsme s to zabránit.

Pro zjištění nemožnosti doručování ostatních uživatelů budeme potřebovat více detailů – ideální je předchozí chybová hláška.

Role: Podpora
JV170799 Odpověděl na otázku 28. 4. 2020
0

Hlásím ten samý problém:

Reporting-MTA: dns; wl20-f14.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: DA818843118
X-Postfix-Sender: rfc822; CENSORED@prosek848.cz
Arrival-Date: Wed, 29 Apr 2020 14:13:09 +0200 (CEST)
 Final-Recipient: rfc822; CENSORED@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; hotmail-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [46.28.105.71]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150). You can also refer your
    provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT049.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]

A také:

Reporting-MTA: dns; wl20-f14.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: B486084311D
X-Postfix-Sender: rfc822; CENSORED@prosek848.cz
Arrival-Date: Wed, 29 Apr 2020 14:13:09 +0200 (CEST)
 Final-Recipient: rfc822; CENSORED@hotmail.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; eur.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [46.28.105.71]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150). You can also refer your
    provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR04FT022.eop-eur04.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 29. 4. 2020
0

Děje se mě to samé , vždy doména hotmail.cz , hotmail.com  nebo sendmail.cz, za dnešek 3 případy, silně mi to ztěžuje provozování eshopu, protože zákazníkům nechodí jakékoliv informace o stavu objednávek, nepřijde jim žádná zpráva ani do spamu, takže to vypadá že jsme se na něj vybodli..

Reporting-MTA: dns; hc1-wd4.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: C017E2E380F2
X-Postfix-Sender: rfc822; xxxxx@legabox.cz
Arrival-Date: Tue, 19 May 2020 11:18:00 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; xxxxxx@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; hotmail-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [89.221.213.14]
weren’t sent. Please contact your Internet service provider since part of
their network is on our block list (S3150). You can also refer your
provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[BN8NAM12FT004.eop-nam12.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 19. 5. 2020