Vlastne emaily koncia v spame u zakaznikov
Dobrý deň,
nase vlastne emaily(xx@nasadomena.cz) koncia u zakaznikov v spame, ako tomu vieme pomoct aby to tak nebolo? neposielame ziadne newslettre, len emaily s cenovou ponukou, ktoru si zakaznik vyziada. pripadne pomohol by nejaky SPF alebo DKIM zaznam pridat k nasim domenam, ktore by potvrdzovali ze sme v poriadku?
7 Answers
Dobrý den,
ano, obvykle výrazně pomůže SPF záznam nastavený podle tohoto návodu.
Pokud posíláte maily jen z webu na hlavní doméně, měl by uvedený SPF záznam fungovat.
ta subdomena mala byt len docasna, to co je na subdomene shop malo ist na domenu, a to co je na domene, bud presunut na shop, alebo uplne odstranit. ale z docasneho je zjavne trvale, neviem mozno uz coskoro sa to zmeni.
Vypadá to dobře. Pokud budou problematické e-maily ze subdomény shop, přidejte do SPF ještě
ip4:89.221.213.139
Ty byste měli mít už přednastavené. O kterou konkrétní doménu jde?
pomohol by aj nejaky DKIM zaznam?
tak som to nastavil podla toho navodu, snad sa to opravi