Vrácení peněz po zrušení „rezaregistrované“ domény

Vyřešeno346 zhlédnutíDomény
0

Zdravím,

Dnes jsem si koupil doménu, u které jsem hned po zaplacení zjistil, že ji vůbec nepotřebuji. Asi 10s před tím jsem zaplatil přes GOPAY s tím, že objednávka byla zaplacena, jsem doménu zrušil pomocí linku v emailu o pokynů k platbě. Ve Wedos administraci se doména nezobrazuje, tudíž by měla být zrušena. Strhly se mi peníze? Zatím nemám možnost se podívat na účet.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2023
0
90.84K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

V systému vidím objednávku jako stornovanou. Požádám o prověření ještě fakturační oddělení. Kolegové zpravidla reagují do 1 pracovního dne.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2023
0

Dodatečné info: GoPay hlásí, že objednávka je zaplacená, ale potvrzovací email od Wedosu mi nepřišel (Přišel pouse od GoPay).

Platba proběhla pomocí Google Pay, v Google Pay objednávka napsána není (Možná tam nejsou externí objednávky, nevím)

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 20. 12. 2022