Vypnutí domény
Dobrý den,
včera bylo vypnuta doména včetne emailů, což nám přineslo značné komplikace. Není možné se s vámi nikterak spojit. Zjistil jsem, že nebyla uhrazena faktura, kterou jste zaslali na neznámé sídlo firmy (neřešíte vůbec kde firma sídlí). Do emailu žádná výzva k platbě nepřišla. Jak toto chcete řešit? Fakturu mi zaslala cizí firma, kam faktura přišla…
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 2. 2023
1 Odpověď
Dobrý den,
faktury zasíláme na e-mail zadaný ve fakturačních údajích služby, je ve Vašem zájmu je udržovat aktuální. Každá služba má vlastní fakturační údaje. Pokud se faktura vrátí jako nedoručitelná, zpravidla hledáme způsob, jak na tuto skutečnost zákazníka upozornit, ale ne vždy je to možné. V případě domén se Vás snaží kontaktovat i registr.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 2. 2023