Vytvoření firemní emailové adresy

Vyřešeno2.23K zhlédnutíZákaznická administracefiremní emailová adresa
0

Dobrý den, prosím o radu, jakým způsobem vytvořím ke své doméně firemní emailovou adresu. Mám od Vás doménu a webhosting mám u společnosti Previo. Potřebuji, aby existovala emailová adresa, nepotřebuji k ní ale žádné uživatelské rozhraní. Chci ji vždy přesměrovat do svého stávajícího gmail účtu. Jak tohoto docílím, prosím?

S pozdravem, Petra Štočková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 5. 2021
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

schránky budete muset mít založené, aby bylo možné do nich poštu přijímat a přes SMTP (pře)posílat.

Tedy to lze řešit založením webhostingu bbapt.cz.

V DNS domény smažete současné MX záznamy a nastavíte tyto 3.

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Změna se projeví do 60 minut.

V administraci hostingu si pak založíte nové schránky a v detailu schránek nastavíte přeposílání na konkrétní Gmail schránky.

Použití vlastní domény v prostředí Gmail pak bylo řešeno například v dotaze gmail – nastavení pošty

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 5. 2021
0

Děkuji za odpověď, ale co mám tedy dělat? „Odesílat jako“ mne vždy odešle na tu tabulku, kde to chce SMTP. Jak nastavím „odesílat jako“ bez tohoto kroku?

Mohl byste mne prosím navést na to, co mám dělat, abych měla funkční firemní emaily?
Potřebuji mít možnost vytvářet firemní emaily s různými začátky jako např.: info@bbapt.cz, spravce@bbapt.cz, petra@bbapt.cz atd.
K těmto firemním emailům nepotřebuji schránky, předpokládám, že se všechny budou přeposílat do existujících schránek toho, kdo bude korespondenci vyřizovat. Takže např. petra@bbapt.cz bude přesměrovaná do mojí schránky p******va@gmail.com

Zároveň potřebuji ale, aby se z dotyčné schránky dalo také odpovídat pod stejným aliasem. Tedy, přijde-li mi email na petra@bbapt.cz do schránky p******va@gmail.com, chci odpovědět pod aliasem petra@bbapt.cz.
Mám doménu od Vás a webhosting od poskytovatele rezervačního systému. Stačí to, nebo musím mít ještě něco?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 30. 4. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u přesměrování nastavené v naši administraci nemůžete nastavit SMTP server v jiné službě, v Gmail můžete  nastavit „odesílat jako“ ale ne z našeho SMTP.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 30. 4. 2021
0

Děkuji. Postupovala jsem s SPF dle návodu a to nastavené mám.

Nicméně, nejde mi nastavit allias, nechce mne to pustit – zkoušela jsem různé možnosti, lde návodu a furt nic.

Jak je to s emailovým klientem? Mám ho od Vás? Nebo bych ho měla mít od poskytovatele webhostingu?

Jak se dá tohle skloubit?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 30. 4. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nastavte si ještě SPF záznam v DNS záznamech podle tohoto návodu. 

Co se  týče nastavení odesílání z Gmail, zkuste se podívat na tento návod.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 25. 3. 2021
0

Tak z cizí adresy dorazil. Když jsem to zkoušela ze svých vlastních – tedy jiné emailové adresy (pe***.p**@seznam.cz a pe***.stoc****@gm***.c**), ale stejná schránka, tak to neprošlo. Jak toto změním?

A jak nastavím odesílání emailů z této (gmail) schránky s koncovkou bbapt.cz?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 25. 3. 2021
0

Dobrý den,

přeposílání už mám nastavené. Doména bbapt.cz jede už na webhostingu previo.cz, emaily mi ale nechodí. Předpokládám, že je potřeba ještě nastavit něco v gmailu? Prosím poraďte mi.

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 25. 3. 2021