Web není ve složce www, ale funguje, a když je přesunut do www, rozbije se.

0

Při přesunu webu od jiného poskytovatele jsem si nepřečetl správně dokumentaci a web je přímo na / místo na www. Problém je v tom, že takto z nějakého důvodu nefunguje dočasný adresář, a tedy není možné nahrát soubory.

Tedy jako jednoduché řešení se jeví přesunout web na /www, ale toto se chová, jak by člověk čekal, tj. web je na domena.cz/www/ a většina cest je špatně.

Jsem mírně zmaten, proč to kdy fungovalo v /, a proč to potom nefungovalo s /www, a co má toto všechno do činění s nefunkčním /tmp.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 5. 10. 2021
0

Děkuji za odpověď. Ukázalo se, že jsem se omylem přihlašoval na FTP účet, co měl kořen ve /www/, takže samozřejmě nic správně nefungovalo.

Použitím správného účtu a znovuvytvoření složek session a tmp (nevím proč byly v /www, asi jsem někdy přesunul až moc věcí) se vše opravilo.

Takže jako obvykle problém mezi židlí a klávesnicí.

Role: Zákazník
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 5. 10. 2021
0

Dobrý den,

je několik možností, kde mít soubory u Wedosu. Osobně bych doporučoval mít vše v adresáři /www/domains/example.com , kde example.com nahradite vaší adresou. Je to nejjednodušší řešení pokud byste chtěl do budoucna měnit adresu webu nebo chtěl separátně provozovat další weby na subdomenách / aliasech. Cokoliv je v adresáři www, je ve výchozím stavu zobrazováno po zapnutí záznamu v DNS, pokud nemá adresa vlastní adresář v domains nebo subdom. Adresář www tak doporučuji využívat na nějaké chybové stránky nebo přesměrování na hlavní web, pokud by byly aktivní wildcard záznamy (záznam má v dne místo názvu hvězdičku). Ve výchozím stavu by podle mě opravdu neměl fungovat web v kořenovém adresáři /. Doporučoval bych obnovit výchozí htaccess. Přihlásíte se do administrace Wedosu > Webhosting > Volba konkrétního webhostingu >  Nástroje (levé menu) > obnova .htaccess Tohle by podle mě mělo pomoct. Pak samozřejmě odstraňte soubory z adresáře /.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 5. 10. 2021