Webmail – filtrace pošty
Dobrý den,
na Webmailu se při pokusu o filtraci příchozí nebo odeslané pošty, dle jména nebo celé e-mailové adresy, výsledky nezobrazují korektně. (občas se zobrazí pouze část požadavku, často není nic nalezeno).
Filtrace fungovala vždy bez problémů a nastavení filtrovaných oblastí jsou nezměněna.
Pracujeme v prohlížeči: Chrom Verze 103.0.5060.114 (Oficiální sestavení) (64bitový)
Prosím o radu co zkontrolovat, popřípadě jak postupovat.
S díky a
S pozdravem
KM
Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022
1 Odpověď
Vámi popsané chování se mi bohužel na testovací službě nepodařilo napodobit.
Zkuste jiný prohlížeč. V případě, že nežádoucí chování přetrvá, nás prosím kontaktujte přímo přes formulář. Uveďte:
- název schránky
- popis chyby
- snímky obrazovky (například ty, které jste zaslal sem)
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022