Webové stránky se nenačítají

Vyřešeno1.31K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, mám problém s načítáním stránek nevím jestli je chyba na vaší straně ale stránky se nenačítají. Doména jako taková je aktivní (https://bazarkrenova.cz). Stránky přestaly fungovat cca 4 dny dozadu. Chtěl bych poprosit nějakého administrátora jestli by se na to nepodíval. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžeme vám nabídnout obnovu ze zálohy v ceně 500 Kč/bez DPH. Pokud souhlasíte s cenou, kontaktujte nás přes kontaktní formulář (a to prosím autorizovaným způsobem) a celou věc pak dořešíme skrze e-mail.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2021
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

cena je totožná jako při asistované migraci od konkurence viz.:

https://www.wedos.cz/webhosting/placeny-presun-od-konkurence

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 7. 9. 2021
0

Dobrý den, chtěl bych se vás ještě zeptat jaká je cena asistované migrace. Děkuji

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 7. 9. 2021
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vyšší verze PHP (7.4 a výš) podporujeme u nových webhostingů. Přechod na nový webhosting nenabízíme automaticky, protože kvůli značné rozdílnosti použitých technologií nemáme automatizovanou migraci. Zákazník tedy musí data přenést sám, případně může požádat o asistovanou migraci za poplatek.

Ceny starého i nového webhostingu jsou ale totožné.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 9. 2021
0

Dobrý den, ještě bych se vás chtěl zeptat kolik by stálo zřízení nové verze PHP a jestli by se změnila cena kterou za službu ročně platím.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 9. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

předal jsem váš požadavek na technické oddělení, kolegové se na to podívají a ozvou se vám poté na e-mail.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 6. 9. 2021
0

Dobrý den, žádal o něj můj správce internetových stránek, který se mne na tuto změnu nezeptal, tedy učinil tak bez mého vědomí. Chtěl bych se zeptat jestli to lze navrátit, aby web fungoval, protože se správcem již nespolupracuji a sám se v tom nevyznám, tedy vyšší verzi nepotřebuji. Potřebuji aby web co nejdříve fungoval. Děkuji za kladné vyřízení.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 6. 9. 2021