Website chyby

Vyřešeno663 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

při jiném tech. problému v jiném vlákně jsme zadávali chybu viz níže, ale nebylo na ni reagováno, zadáváme tedy znovu.

  1. V náhledu změn nejde přepínat mezi stránkami nebo spíš jinak – pod tlačítko např. na hlavní straně jste uložili odkaz na jednu z dalších stránek a po přepnutí do náhledu změn a kliknutí na toto tlačítko, které vás má přesměrovat na jinou stránku se objeví chybové hlášení viz přiložený obrázek: 404 nenalezeno. To tak má být, nebo je to chyba?
  2. Máme prosím správně zadáno globální nastavení písma v CSS viz přiložený obrázek?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouvám se, v daném vlákně jsme řešili především chybu s ukládáním bloků.

V náhledu mezi stránkami přepínat nelze. Není to ideální stav, ale současná verze WebSite to tak zkrátka má. V nové verzi už by se i v režimu náhledu měla chovat správně.

CSS vypadá správně. Pokud by se po publikaci nezobrazovalo správně, dejte vědět.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0

Dobrý den,

děkujeme za odpovědi. Nicméně, jednak jsme se opět nedověděli, že tady vůbec nějaká odpověď je, už jsme to řešili jednou ve  vlákně při jiném problému, a to zde: https://help.wedos.cz/otazka/website-ulozeni-bloku/100674/page/2/ , kdy bylo po nějaké době zprovozněno zasílání na náš e-mail, ale nyní nám opět poslední vaše odpověď na e-mail dorazila 8.11., pak už nic, až dnes zjistíme, že tady něco je. To je dost nereálné, stále se stále dívat, zda Wedos náhodou už neodpověděl a hlavně zda je už problém vyřešen, abychom mohli na webu pracovat.

K odpovědím výše:

ad1)+2) odpověděli již Vaši kolegové dříve viz výše v komunikaci + pozn.: font byl sice dostupný, ale nešlo jej nastavit jako výchozí pro celou stránku, dokonce ani po vložení přes CSS viz výše to nefungovalo, proto jsme psali…fungovat to pak začalo až s pár denním zpožděním, což moc nechápeme, ale to už asi není ani podstatné,

ad3) při tvorbě webu jsou náhledy stránek dost podstatnou věcí, bez které se jaksi neobejdete, takže tím pádem je služba opravdu již nepoužitelná,

ad4) zaseklé bloky – jak jsme již psali, takový blok se ztratil i v sekci uložených bloků.

Požadované úpravy webu – pomoc s jednoduchým nastavením hlavní lišty –zkusili jsme vás poprosit, a doufali jsme ve vaši vstřícnost, dejme tomu jako nějakou kompenzaci za neustálé problémy se službou Wedos Website, ale odpovědi zněly jasně, jste přetížení (což se nedivíme, vzhledem k těm problémům) a vyřešení problémů se službou se asi nedočkáme, protože bude vyřešena snad až v nové verzi, u které však nedokážete říct, kdy vlastně bude dostupná. Toho, že je Wedos Website primárně určen jako jednoduchý editor, jsme si vědomi, ale i taková služba by měla fungovat, protože je placená, ale nefunguje. Od doby co jsme po zřízení služby na ní začali pracovat, tak stále čekáme na řešení různých problémů a takhle se opravdu ani jednoduchý web vytvořit nedá, navíc tím ztrácíme čas i po obchodní stránce. Těch problémů tam za celou dobu bylo hodně, ale spoustu z nich jsme neřešili a snažili se to obejít jinak, protože pak bychom opravdu nedělali nic jiného, než stále vypisovali podpoře. Myslíme, že pochopení jsme dosud měli dost, ale nyní již končíme, to asi musíte chápat i vy. Co vše je prosím nutné pro odstoupení od služby Wedos Website, vrácení peněz a přehození na klasický webhosting u vás? Děkujeme za odpověď.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 11. 2023
0
46.54K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

snad zodpovím vše.

1) V editoru nelze přepínat na jiné stránky HTML odkazem nebo tlačítkem. To je nutné provést v levém menu editoru, v položce Stránky.
2) Nastavení fontu vypadá v pořádku. Font Montserrat by měl být dostupný i ve výchozím stavu, bez vkládání přes CSS.
3) Náhledy stránek – o problému víme, vyřešíme novou verzí editoru.
4) Zaseklé bloky – odebral jsem je. Bohužel se v této situaci ztrácí obsah, takže jediná možnost je ukládat si důležité bloky do Uložených bloků.

Obávám se, že vámi požadované úpravy webu nebude nyní možné zajistit, v příští verzi snad budou možnosti širší.

Všechny zmíněné problémy by měly být vyřešené novou verzí editoru. Chtěl bych také zmínit, že WEDOS WebSite je primárně jednoduchý blokový editor, kdy využíváte předem připravené designy a doplňujete si do nich vlastní text. Velké úpravy designu jsou někdy možné, někdy ne. Pokud byste chtěli mít design pod 100% kontrolou, bude nutné zvolit vlastní řešení webu s vlastním designérem a programátorem. Děkujeme za pochopení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 14. 11. 2023
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouváme se, WebSite oddělení je momentálně přetížené a rozsah Vašeho požadavku na navigační lištu je – odhaduji – za současné kapacity příliš velký. Také máte pravdu, že nám soukromá zpráva zapadla, za to se omlouvám, ale Váš předchozí požadavek mají v poště.

Momentálně probíhá zácvik dalšího pracovníka oddělení, ale Vámi popsaná změna navigace asi beztak bude možná nejdřív v nově připravované verzi editoru.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 11. 2023
0

Dobrý den, uběhl další týden a stále se nic se neděje, nikdo se neozývá a služba nefunguje. Website není služba zdarma a pořizovali jsme si ji, abychom mohli vytvořit rychle jednoduché webové stránky, místo toho stále čekáme, až bude vše fungovat, abychom se vůbec někam posunuli. Na naši žádost ohledně pomoci s navigační lištou v mezičase, nereagoval už vůbec nikdo, asi proto, že jsme to dali jako soukromou nikoliv veřejnou. Bude se prosím něco urychleně dít nebo budeme stále jen čekat?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 11. 2023
0

Ztracený blok je zde, všude počítáno od vrchu: „index“ 3.blok, „pokusy“ 14.blok, „galerie“ 3.blok. Dále ho jde najít v uložených blocích, je to 3. blok od spod, tváří se jako prázdný, ale není/nebyl prázdný.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 1. 11. 2023
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Díky, doplnil jsem to do zprávy. Můžete dát ještě příklad stránky, kde se Vám ten blok při přesunutí ztratil?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 1. 11. 2023