WEDOS WebSite je již v provozu. Vyzkoušejte ho ještě dnes!

Doporučené8.48K zhlédnutíWEDOS Internet a.s.wedos WEDOS WebSite
0

Služba je již od 21.1.2021 v provozu a můžete si ji objednat! Aktuálně probíhá závěrečné veřejné testování. Službu můžete objednat, ale několik prvních dní (do 15.2. 2021) je bez záruky a garancí.

Objednat zde

JL170741 Odpověděl na otázku 5. 12. 2022
0

Dobrý den,

objevil jsem možnost wedos website, Rád bych vybudoval několik webů, ale všechny prodávají digitální zboží (např. ebook). Mám tedy několik otázek k funkci eshopu:

1. Lze prodej automatizovat, nebo přijde vždy pouze objednávka v rámci formuláře, kterou pak musím zpracovat?

2. Lze integrovat platební brány / platbu kartou?

To je vlastně vše. Pro tuto chvíli se mi wedos website nejeví jako vhodná varianta, protože to vypadá, že přesně tyto funkce nejsou k dispozici. Je tomu tak? Díky

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 5. 12. 2022
0

Dobrý den,

ke službě website prosím o odpověď, zda jej lze ve verzi free sjednat ke každé u vás provozované doméně, nebo je jejich počet nějak omezen. Děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 16. 9. 2022
0

Dobrý den.

Mám u Vás webhosting a rád bych na té doméně vyzkoušel wedos website. Bohužel mi to  při objednání píše, že už je na doméně jiná vaše služba. Co s tím mám dělat? DNS mám u vás, myslel jsem, že jde jen o přepis DNS záznamů. Mám nějak ten webhosting zrušit, abych si to mohl vyzkoušet? Stránky tam stejně zatím žádné nemám.

Díky!

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 21. 1. 2022
0

Dobrý den,

  1. je součástí služby WebSite i e-mailová schránka? Nebo je ke stávající doméně (u WEDOSu samozřejmě), kde je přiobjednaná služba WebSite nutné objednat ještě klasický webhosting  NoLimit v plné ceně (tedy dalších cca 480 Kč s DPH/rok)?
  2. Pokud se ke stávající doméně s přiobjednanou službou WebSite přiobjedná kvůli existenci mailboxu na dané doméně i webhosting, nezruší se po objednání webhostingu DNS záznamy směřující na službuWebSite?

    děkuji

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 20. 5. 2021
0

Dobrý den,

využívám Google Chrome.

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 24. 3. 2021
0

Dobrý den,

testuji Vaši platformu wedos website a narazil jsem na následující chybu: Pokud si přidám nové stránky (podstránky webu), nejdou mi poté vymazat. Přihlásím se, vymažu všechny podstránky (nechám jen index), vše uložím a zveřejním. Když se poté přihlásím znovu do administrace, tak stránky tam zase jsou (a takto to zkouším už 3 dny). Můžete mi poradit co dělat, abych mohl podstránky vymazat, prosím?

Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Role: Zákazník
DM313696 publikoval nový komentář 22. 8. 2021