Woocoomerce eshop – chyba při nahrávání produktů pluginem

Vyřešeno726 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám na webhostingu eshop běžící na Woocommerce. K nahrávání nových produktů používám plugin třetí strany.
Často dostávám následující chybu:

Product was not added!
500 Internal Server Error occurred! Please check your server logs for a detailed issue description.
CODE: G112081668

Dokud eshop bežel na VPS Wedos místo webhostingu, tento problém se neobjevoval. K webhostingu jsem se vrátil kvůli pomalému načítání na VPS.

Díky za pomoc.

Martin

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV89409 publikoval nový komentář 28. 3. 2020

Nevím, proč je otázka označena jako vyřešena, ale vyřešena není. Upload stále nefunguje.

1

Zdravim. Co zkusit v administraci webhostingu zapnout error log a zkusit nahrat novy produkt. Pokud dojde k chybe, mohla by byt zalogovana v error logu a objasnit problem.

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem spokojeným klientem WEDOSu už od roku 2011. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 3. 2020
0

Dobrý den,

díky za radu a tip, MZ61249.

Koukal jsem na error log webhostingu a je prázdný. Nic tam v inkriminovaný den není.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 17. 3. 2020