WordPress nefunguje mi web

Vyřešeno587 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, po aktualizaci šablony (mioweb) a wordpressu na webu mi web píše „na webu došlo k závažné chybě. “ Víte, co by mohlo být špatně? Co mám přenastavit?

Vypnutí plug-in nepomohlo, zkoušela jsem.

Děkuji za pomoc

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 12. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Kolega z CMS oddělení Vám vypnul šablonu MioWebu. Zkuste ji tedy nainstalovat znovu. Pokud problémy přetrvají, obraťte se na jejich podporu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 12. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o který konkrétní web jde?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 12. 2023
0
111.28K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Na webhostingu máte PHP verze 8.0, nová šablona MioWebu prý vyžaduje minimálně PHP 8.1. Zkuste tedy tento postup:

  1. Podle tohoto návodu změňte verzi PHP.
  2. Vyčkejte aspoň půl hodiny na propsání změny.
  3. Načtěte web znovu bez cache prohlížeče (Ctrl+Shift+R).

Pokud problém přetrvá, zřiďte prosím dočasný FTP přístup pro podporu podle návodu a dejte vědět, podíváme se na to.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 12. 2023
0

Tak to nepomohlo, tedy nejsem si jistá jestli fungovalo toto na Macu a safari prohlížeči (Načtěte web znovu bez cache prohlížeče (Ctrl+Shift+R).) Ale pořád to hlásí stejnou chybu, přístup jsem vám zřídila, děkuji 🙂

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 4. 12. 2023