zablokované zprávy na e-mailu
Dobrý den
Po odhlášení na PC a opětovném přihlášení nevidím žádné odchozí ani příchozí maily .
když kliknu na kolonku odhlásit, hlásí toto
STAV VAŠEHO POŽADAVKU NENÍ MOŽNÉ OVĚŘIT.
Pro ochranu Vašeho účtu je přístup do této sekce dočasně zablokován. Existuje důvodné podezření, že Váš účet byl napaden.
Pokud vidíte toto upozornění, nejspíše jste se neodhlásili před opuštěním této stránky.
Abyste mohli pokračovat, je nutné kontaktovat pověřenou osobu.Prosím, kontaktujte správce serveru.
Co s tím.?? děkuji
6 Answers
Dobrý den,
do webmailu Wedos se můžete přihlásit jen s adresou vedenou u webhostingu Wedos, gmail adresou se do něj nepřihlásíte.
zobrazení webmailu nejde jen v případě když jsem přihlášený v prohlížeči jako uživatel lukasstyskal@gmail.com Když přepnu uživatele a následně se přihlásím email je viditelný
Teď jsem se zkusil přihlásit na webmail z jiného prohlížeče ze stejného PC .. a schránka funguje a dostanu se do přijaté pošty..
jedná se o napis@lukasovykurniky.cz
když se přihlásím na webmail na telefonu. webmail funguje a lze dohledat všechny emaily .
Zasílám snímky obrazovky
Dobrý den,
O jakou doménu se prosím jedná? Jaký e-mailový klient používáte? Kde vám to tuto hlášku přesně píše? Máte k dispozici screenshoty dané chyby? Přes webmail vám pošta funguje správně?