Zakoupení domény

Vyřešeno389 zhlédnutíDomény
0

Zdravím,

chtěl bych se zeptat. Využil jsem Váš kód EUZDARMA (eu doména zdarma) a registroval jsem si doménu „*******.eu“, no bohužel ji nevidím v záznamech. Nepřišel mi ani email k platbě, pouze informační email, že je doména registrovaná, ale nic víc. Nikde ji nevidím, co mám dělat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doménu máte v jiném zákaznickém účtu s přihlašovacím e-mailem

fi********@gm***.c** (hvězdičky z důvodu bezpečnosti)

Převod služby můžete provést dle

https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/

popř.

https://kb.wedos.com/cs/domeny/presun-domen-mezi-ucty-pomoci-autorizacniho-hesla/

Role: Podpora
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020