Zaplnění kapacity schránky

Vyřešeno524 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

promazávali jsme emailové schránky kvůli celkové zaplněnosti. U všech účtů se snížení zaplněnosti projevilo. U jednoho účtu „mgr.k****.n******“ však zůstává stále vysoká zaplněnost (přes 2 GB) i přes to, že po kontrole schránky tam žádné velké objemy emailů nejsou. Promazání proběhlo před více než 2 týdny. Můžete prosím poradit, co s tím?

Děkuji

K

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022
0

Tak už jsem našla problém. Nevšimla jsem si, že je tam těch zpráv několik stránek. Takže máme nedostatečně promazáno. Děkuji za pomoc. Někdy sdílení problému samo o sobě přivede na jeho řešení.

Role: Zákazník
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022
0

Ano, všechny složky (koš, doručené, spam…) jsou prázdné nebo výrazně zredukovány. Zbylo tam několik emailů v řádu nízkých Mb. Postupovali jsme podle Vámi zaslaného návodu, zaplněnost schránky je stále vysoká.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 24. 8. 2022
0
18.37K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte zda jsou smazané e-maily vysypány ze složky koš. Více informací o mazání e-mailů přes webmail rozhraní máme sepsány zde.

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 24. 8. 2022