Zaplnění kapacity schránky
Dobrý den,
promazávali jsme emailové schránky kvůli celkové zaplněnosti. U všech účtů se snížení zaplněnosti projevilo. U jednoho účtu „mgr.k****.n******“ však zůstává stále vysoká zaplněnost (přes 2 GB) i přes to, že po kontrole schránky tam žádné velké objemy emailů nejsou. Promazání proběhlo před více než 2 týdny. Můžete prosím poradit, co s tím?
Děkuji
K
3 Answers
Tak už jsem našla problém. Nevšimla jsem si, že je tam těch zpráv několik stránek. Takže máme nedostatečně promazáno. Děkuji za pomoc. Někdy sdílení problému samo o sobě přivede na jeho řešení.
Dobrý den,
zkontrolujte zda jsou smazané e-maily vysypány ze složky koš. Více informací o mazání e-mailů přes webmail rozhraní máme sepsány zde.
Ano, všechny složky (koš, doručené, spam…) jsou prázdné nebo výrazně zredukovány. Zbylo tam několik emailů v řádu nízkých Mb. Postupovali jsme podle Vámi zaslaného návodu, zaplněnost schránky je stále vysoká.