Zapomenutá platba

Vyřešeno463 zhlédnutíWebhosting
0

Zapoměl jsem zaplatit, právě jsem uhradil, za jak dlouho budou služby dostupné, děkuji

3217065560
rdaoil.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020
0
1.31K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

webhosting bude předán k prodloužení po přijetí platby na náš účet. Služba bude aktivní do 30 minut od prodloužení.
Stav Vaších objednávek můžete sledovat zde:
https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020
0

Zdravím, koukal jsem se na Váš web a všiml si, že máte na hlavní straně jiné telefonní číslo, než v jiných částech webu. Předpokládám, že jste ho jen zapomněli změnit..

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Změnil status na publikováno 25. 7. 2020